Často kladené otázky
Nižšie nájdete zoznam najčastejších otázok, ktoré nám kladiete a k nim naše odpovede.Nakupovať u nás nie je vôbec žiadna veda. Jednoducho si vyberiete tovar, ktorý si želáte kúpiť, zvolíte požadovaný variant (ak ich má produkt viac), zadáte množstvo a vložíte do košíka.
Následne pokračujete do košíka, kde si môžte pozrieť a prekontrolovať všetky položky, ktoré sa chystáte zakúpiť.
Ďalší krok vás čaká vyplniť údaje o dodaní (resp. fakturačná adresa) (v prípade ak nie ste prihlásený/á).
Ak už účet u nás máte a ste prihlásený/á, systém automaticky doplní vaše údaje do objednávky a vy si ich len prekontrolujete a pokračujete na ďalší krok.
V tomto kroku si vyberáte akým spôsobom obdržíte tovar. Buď kuriérom, teda tovar doručíme priamo k vám domov (resp. na adresu, kt. ste si zvolili) alebo osobný odber ak vám to systém dovolí, pretože nie všetok tovar je možné prevziať osobne.
A nakoniec spôsob platby - odporúčame platiť platobnou kartou - je to pohodlné a bezpečné (platba prebieha cez bránu GP WebPay). Na výber máte z platby na dobierku - teda v hotovosti kuriérovi alebo platbou prevodom či kartou.
Ak ste obdržali poškodenú zásielku, nič sa nedeje. Aj keď sa snažíme aby sme tovar doručovali čo najrýchlejšie a bez poškodenia, niekedy sa môže nedopatrením stať, že sa poškodí.
V prípade, že ste túto skutočnosť zistili, pri preberaní tovaru tak tovar neprevezmite a my vám čo najrýchlejšie pošleme nepoškodený tovar.
V prípade, že ste túto skutočnosť zistili, až neskôr (max. do 14 dní) tak je stále možné tovar vymeniť. A to tak, že nás informujete mailom alebo telefonicky, kde vám poskytneme bližšie kroky ako postupovať. Vo väčšine prípadov posielame ďalšie auto aby vám prinieslo nepoškodený tovar a zároveň poškodený berie späť.
Ak ste tovar obdržali nekompletný, tak ho kludne môžte prevziať. Chýbajúci tovar vám dopošleme po prešetrení a uistení, že vám naozaj nebol doručený všetok tovar.
Pozn.: Často sa stáva (ak zakupujete viac položiek), že vám budú doručené dvomi alebo viacerími kuriérskymi zásielkami z dôvodu, že sa tovar nachádza v inom sklade. Preto je lepšie počkat 1-2 dni kým vám budú doručené všetky zásielky. Ak sa aj tak chcete pre istotu informovať a uistiť môžte nám zavolať.
Dopravu pri rozdelenej objednávke platíte len raz.
Celkovú sumá, ktorú zaplatíte za tovar je vždy zobrazená v poslednom kroku objednávky. Cenu dopravy si viete zistiť aj v košíku ak zadáte PSČ do formuláru, ktorý je zobrazný nižšie v košíku.
Áno, pokiaľ nie je uvedené inak z dôvody napr. pandémie a teda bezpečnosti, je možné platiť za tovar priamo kuriérovi - resp. pri prevzatí tovaru. Upozorňujeme, že nie každý kuriér disponuje platobným terminálom a teda je lepšie mať vždy pripravenú hotovosť.
